Iar asta nu e tot. Modelul german accelerează până la 200 de km/h în 10,6 secunde și se plafonează la o viteză maximă de 338 km/h. Iar când vorbim de asemenea cifre, modelul este cu un picior direct în curtea adevaratelor supercaruri. Cum s-a ajuns aici? Specialistul elvețian Sportec a lucrat intenes la partea tehnică, unde a montat un nou sistem de evacuare, o admisie modificată, un filtru de aer mai performant și un sistem de management al electronicii motorului dus la extrem.
Astfel, motorul boxer de 3,6 litri produce grație noilor turbine 600 CP și un cuplu maxim de 765 Nm. Pentru a pune toată puterea pe asfalt într-un mod corespunzător, Sportec a pregătit și o gamă întreagă de ambreiaje, din care fiecare client și-l va putea alege pe cel dorit și, daca vrea, îl poate seta după propriul plac în curtea celor de la Sportec.
Pentru varianta cea mai agresivă este disponibil și un kit de scădere a gărzii la sol cu 20 de mm. Din punct de vedere vizual, Porsche 911 Turbo Cabriolet a fost "decorat" de Sportec cu un nou spoiler frontal, praguri late, un eleron spate din fibră de carbon și ornamente din același material cenușiu montate în jurul admisiei. Imaginea este completată în final de un set de jante de 20 inch.